|
Welkomscherm
Hoofdmenu
Alle acties in Absentiemanager beginnen vanuit het hoofdmenu. Dit hoofdmenu is altijd op het scherm aanwezig; u kunt dus vanuit elke locatie in Absentiemanager de gewenste actie of functie starten.
Het submenu wordt automatisch geopend
Het gekozen submenu-item wordt geopend
Let op: u ziet alleen die menu-items waarvoor u/uw rol rechten heeft.
De verschillende menu-onderdelen geven toegang tot verschillende functies en acties in Absentiemanager:
Menu Info:
|
submenus Verzuimdashboard, Actiemonitor, Verzuimhistorie
|
Menu Acties:
|
submenus Ziek / Hersteld melden, Zwangerschapsmeldingen, Afspraken en Declaraties
|
Menu Dossiers:
|
submenus HRM-, Re-integratie- en Preventiedossiers
|
Menu Rapporten:
|
submenus Maken en Inzien
|
Menu Beheer:
|
submenus (onder andere) Gebruikers/wachtwoorden, Rollen/Authorisaties, Instellingen Importeren/Exporteren
|
(N.B.: de submenus onder het menu Beheer beschikken op hun beurt ook over een aantal submenus)
| |
Wachtwoord / Help / Afsluiten
Deze drie acties kunt u vanuit elk venster in Absentiemanager selecteren.
| |
Resterende bewerkingstijd
Het aantal minuten/seconden dat links onderaan het scherm vermeld staat geeft aan hoe lang u nog in Absentiemanager ingelogd blijft zonder dat u de lopende bewerking voortzet. Dit is de zogenaamde time out: een beveiliging tegen ongewenste blokkering van gegevens en andere gebruikers. De time out telt af en hangt af van de bewerking; zo bedraagt deze voor de bewerking Ziekmelden 30 minuten en voor de bewerking Plan van Aanpak 90 minuten. Wanneer de tijd is verstreken, wordt u automatisch uitgelogd.
Let op: wanneer u bezig was met het aanmaken van een Plan van Aanpak of welk ander document dan ook, zal bij automatisch uitloggen dit document niet worden opgeslagen en dus verloren gaan.
Uiteraard kunt u na het automatisch uitloggen weer opnieuw inloggen.
| |
|
|